czwartek, 11 czerwca 2015

Miniaturka - ,,Zaufaj mi! Nic więcej nie chcę..." by Julka Doman

Dedykuję: Tiniforever xd ♡♡♡ Kocham Cię Kwiatuszku ♥



,,Zaufaj mi! Nic więcej nie chcę..."



~ Czasami wystarczy, że komuś za ufasz a świat staje się weselszy. Może zawsze taki był, tylko ta osoba pomogła Ci to odkryć... ~


Kolejna nie przespana noc minęła... Zawsze ten czas tak bardzo się dłużył. Ona miała tak dużo problemów... w jej głowie było zbyt dużo myśli. Przykrych myśli. Nie radziła sobie. Już nie wytrzymywała. Twierdziła, że to jej pomorze. Jednak było na odwrót... Każda kolejna rana na jej ciele sprawiała, że coraz bardziej zamykała się w sobie. Jednak nie umiała przestać... Może dlatego, że nie miała motywacji? Nie miała dla kogo się zmienić. Nie miała dla kogo żyć...Kolejny dzień. Ona już przestała je liczyć. Czekała tylko na tą chwilę... Kiedy już jej nie będzie. Idąc do szkoły myślała nadal o swoim losie. Czemu ona? Czemu właśnie ona musi być tak nie zauważalna, musi być popychadłem. Tracąc wiarę w siebie... straciła innych. Pewnie nawet nikt nie zna jej imienia. Przecież jest po prostu nikim. Tak przynajmniej myślała ona... Kiedy stała się ,,szarą myszką" cały jej świat przybrał ciemne kolory. Sama zaczęła się w nie zagłębiać. Na lekcjach siedziała cichutko, nie odbywała się... Kiedy nauczycielka prosiła ją by coś zaśpiewała wmawiała, że nie może teraz śpiewać. Każdy dzień był dla niej bolesnym wyzwaniem. Wchodząc do klasy niemalże nie zauważana ujrzała nową promienną twarz. Chłopak był tak samo uśmiechnięty jak reszta... jednak wydawał jej się inny. Z każdym dniem dziewczyna przyglądała mu się ukradkiem. Podziwiała go. Był nowy, jednak szybko odnalazł się w szkole. Trafił do tych popularnych. Miał ogromny talent... Ale ona też go miała! Jednak nie zdawała sobie z tego sprawy... Kiedy patrzyła na niego lub on przechodził koło niej czuła się szczęśliwa a przez jej ciało przechodziły fale ciepła. Dzięki niemu potrafiła się uśmiechnąć. Lecz była smutna... wiedziała, że nic dla niego nie znaczy. A może się myliła? Nie wiedziała, że chłopak co chwila na nią spogląda. On też coś do niej czuł... Jednak oboje nie wiedzieli co oznacza to uczucie... Kiedy ona siedziała samotna na sali tanecznej on się w niej zjawił. Znowu na siebie spojrzeli... tym razem ich oczy się spotkały. W tej chwili ich ciała wypełniało szczęście, po prostu radość. Nic nie mówili, patrzyli tylko na siebie. Ale to było dał nich bardzo ważne, ich uczucie stawało się silniejsze. Lecz ona musiała to przerwać. Nie chciała, żeby on był dla niej ważny, nie chciała cierpieć... Ruszyła w środę drzwi, on złapał ją za rękę. Nie chciał jej stracić... Kiedy to zrobił ona poczuła ból, cichutko syknęła jednak on to usłyszał. Ostatnie rany jeszcze się nie zagoiły, przecież spotkania z jej 'przyjaciółką' żyletką odbywały się codziennie. Chłopak delikatnie podwinął rękaw jej bluzy. Zobaczył tyle ran, tak wiele blizn. Dopiero teraz zrozumiał co ona czuje... teraz już wie, że musi jej pomóc. Podniósł wzrok tym samym napotykając jej oczy. Dziewczyna wyrwała rękę z delikatnego ucisku i pobiegła. Po prostu uciekła ze szkoły... BRE wiedziała, że to wszystko tak się potoczy. Znalazła się w parku, myślała, że zgubiła chłopaka. Jednak mu za bardzo na niej zależało, by po prostu się wycofać. Zatrzymała się o zamknęła oczy... nie wiedziała co robić. Nagle usłyszała ciepły głos chłopaka...
  - Violetta... zaufaj mi! Nic więcej nie chcę... - przybliżył się do niej - Pomogę ci. Zaczniemy wszystko od nowa, razem. Tylko mi zaufaj... - Dziewczyna odwróciła się w stronę chłopaka i otworzyła oczy, po raz kolejny napotykając jego spojrzenie.
  - Ufam ci, Leon - on lekko musnął jej usta. Ich pocałunek był delikatny a zarazem piękny. Ona przytuliła się do niego i oparła głowę o jego ramię. Chłopak czułe gładził ją po włosach. Byli szczęśliwi.  Teraz już oboje wiedzieli... Wiedzieli, że to nie było zwykłe uczucie. To co ich łączyło jest magiczne. To miłość!




♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Joł <3 O to moja miniaturka :) Mam nadzieję, że komuś się spodoba ;) A zwłaszcza Tini <3 Postanowiłam, że jeśli będę dodawać tu os'y to będę je dedykować (oczywiście nie te zamówione, lecz całkowicie napisane przeze mnie :))) Zapraszam do zamawiania :))) To moja pierwsza miniaturka o Leonetcie *.* PS: Już nie długo zamówienie Care ♡
Kocham Was ♥ ;***



14 komentarzy:

  1. Śliczna miniaturka ♡
    Wzruszyłam się :'c
    Ps. Nie mogę sie doczekać mojego zamowienia XD
    Ps.2. I czekam na rozdział na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ zamówienie się piszę XD a rozdział na blogu już dzisiaj <3

      Usuń
  2. Boska miniaturka!
    Przepraszam że tak krotko ale mam zaległości!
    Kc <3
    Nie ma to jak komentować rowniez swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ nic się nie stało ;* Kocham ♡ No jasne xD

      Usuń
  3. To było piękne ❤
    Nie wiem dlaczego, ale myślałam, że to miniaturka o Fedemili :))
    Ty tak pięknie piszesz!
    Lubię czytać wszystko co napiszesz.
    Wkładasz w to tak dużo serca ❤
    Miło się takie coś czyta. Ty nadajesz temu urok.
    Nie pozwól, żeby zniknął <3
    Czekam na więcej :*
    Pozdrawiam,
    Wiktoria ❤
    + zaprasz do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! ♡ Dziękuję ♥! Jak tylko nadrobie zaległości to wpadnę ;**

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. heej juluśka!
      jak to możliwe że regularnie spradzam co piszecie i się na to nie namknełam?
      To było cudowne <3
      czekam na zamówienie care, bo tych cudeńek to nie mogę się naczytać!
      Ale cieszę się, że jak coś ktoś tu pisze, to moge czytrać przed czasem
      kc<333
      ps.
      Czytałaś to, co zdążyła napisać druga julka? Boskie, prawda?

      Usuń
    2. Haha XD moja tajemnica ;)) a tak na serio to najpierw pisze sobie w writerze (taki program na komórki gdzie można pisać itd) Lub Wordzie i potem kopiuje i wklejam na bloggera XD Dziękuję ♡!!! Tak! To jest naprawdę Świetne! ♥ hahaha dwie Julki :')))

      Usuń
    3. Ile masz już z zamówienia care? Kiedy kwiatuszku wstawisz? Kocham cię BARDZO BARDZO MOCNO!!! Moja Juleczko :)
      Mam trzy moje kochane juleczki!
      Ciebie
      Mechi
      i Tineczke malineczke!
      Hahah
      A na tym blogu są dwie juleczki :)
      A właśnie, idę zobaczyć co na blogu Tinki Malinki....

      Usuń
  5. Nie no ! Nie wierzę !
    To cudo dedykowane mi ?
    Z całego serduszka dziękuję ♥
    Dzięki Tobie dzień stał się piękniejszy. Ale się cieszę :D
    Słoneczko i ty się pytasz czy się podoba ?
    Pewnie, że się podoba i to bardzo, bardzo ...
    Kochana wiesz zapewne, że posiadasz wielki talent, a każde twoje dzieło jest cudowne :*
    A ta miniaturka ?
    Genialna, fantastyczna, piękna, wzruszająca, wspaniała, pełna emocji i uczuć .... aż brak mi słów by to opisać <3
    Leonetta <3 Moja ulubiona para <3
    Viola smutna, przygnębiona. Ach, tak czasem w życiu bywa.
    Potem spotyka Loena, który nadaje jej życiu sens.
    Miłość <3 jest piękna i potrzeba człowiekowi, a ty to uczucie opisałaś w śliczny sposób.
    Skarbie jeszcze raz dziękuję za tą dedykację.
    Dzięki, że prowadzisz tak fenomenalne blogi i dzięki za to,że jesteś <3
    Kocham mocno <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ♥ Dziękuję ♡♡♡ oj! To ja Dziękuję za to wszystko! ♥ Kocham Cię Misiu ♥♥♥

      Usuń
  6. Jest prześliczna, fantastyczna i taka taka , no.. aż słów brak
    Kochana kobietko następna, masz talenta, a ja piszę jak jakaś nawiedzona,
    ale to nic. Nie bój się mnie. Nie ma czego. Zazwyczaj jestem ogarnięta :D
    Super, czekam na kolejne dzieła
    ~RiRi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Hahahahaha XD Zazwyczaj mówisz? :') Kocham ♡

      Usuń